Eveniment Puma

15 septembrie 2006

Eveniment Puma
copyright: Puma

     PUMA continua sa-si arate preocuparea fata de targetul sau feminin prin initierea unei serii de evenimente în cadrul unei campanii globale dedicate exclusiv femeilor. Stilul energic elegant este esenta brandului Puma Women. Un amestec de entuziasm, personalitate, stil, performanta si eleganta, colectia de toamna 2006 este inspirata de femeile care o poarta.

     Pentru a sarbatori lansarea colectiei de toamna si noua campanie de print “I’m Going” realizata de renumitul fotograf Solve Sundsbo, Puma va gazdui un eveniment exclusiv after-hours gândit special pentru femei.

     Pe 15 septembrie, la ora 20.00, magazinul Puma din Plaza Romania îsi va invita clientele sa faca shopping din noua colectie, sa schimbe pareri despre tendintele în moda, în hair style si în make-up în prezenta unor specialisti in domeniile respective (Maurice Munteanu, Dana Argesan, Dana Gottschling)

     Conceputa a se adresa unui stil de viata modern, aceasta colectie combina functionalitatea pentru performanta cu sensibilitatea feminina moderna.

     Piesele de rezistenta ale noii colectii Puma sunt:

  • Mahanuala este o colectie creata de Puma în colaborare cu Christy Turlington. Se adreseaza practicantilor de sporturi de meditare, Yoga, Pilates, Tai Chin. Stilul sofisticat si detaliile frumoase fac ca piesele acestei colectii sa fie comfortabile si moderne. Detaliile grafice de pe aceste tinute sunt o interpretare a influentelor asiatice antice.
  • Fitness. Puma are o bogata experienta în crearea de echipamente pentru practicarea sporturilor de performanta. Piesele din colectia Fitness au la baza aceasta vasta experienta. Topurile, pantalonii si pantofii pentru doamnele care merg la sala nu mai sunt doar practici. Puma promoveaza acum stilul energic elegant. Puma va ofera alternativa stylish la echipamentul traditional de aerobic.
  • Golful este un sport care atrage din ce în ce mai multi admiratori si practicanti, mai ales din rândul femeilor. Puma a venit în întâmpinarea acestui trend si a înteles ca doamnele trebuie nu doar sa se simta bine în costumul de golf, ci sa si arate bine pe terenul e golf. Gama de îmbracaminte din colectia Puma Golf este construita pe o croiala comfortabila, detalii neasteptate, stil sic, si branding subtil.
  • Moto Lifestyle. Designul acestei colectii este inspirat din stilul si personalitatea culturii curselor de masini de la sfârsitul anilor 70. Noua colectie moto lifestyle ofera o gama completa de îmbracaminte, încaltaminte si accesorii. Detaliile MOTO traditionale dau acestui concept Lifestyle o atitudine de rock star.

     Compania Mexxem este unic importator si distribuitor al produselor PUMA în Romania.

     Articolele PUMA se gasesc în magazinele „PUMA” monobrand si în reteaua de magazine „Stone Creek” în principalele orase din tara: Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Târgu Mures, Timisoara si Râmnicu Vâlcea; în prezent prin magazinele „Stone Creek” se realizeaza 80% din cifra de afaceri pentru brandul Puma.

     „Stone Creek” este un concept propriu de magazine sport lifestyle, marca înregistrata a companiei Mexxem, care ofera în exclusivitate articole de încaltaminte, îmbracaminte si accesorii ale unor brand-uri consacrate pe plan international.

     Partenerii evenimentului Puma “I’m Going” sunt L’Oreal Paris, L’Oreal Professionnel, Pepsi Light, Southern Comfort, Agentia Etoiles Models, Gotti Hair Studio, Plaza Romania.
Organizatorul evenimentului este agentia de publicitate City Promotions.

Adresa de e-mail:
Telefon: +40-788.526.969; +40-264-406.050

sursa: Mexxem

taguri: Mexxem, Puma

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!