Noutăţi » Comunicate de presă
Un nou brand in slujba frumusetii!
04 August 2006 | Autor: Marilena Bratan, marketing manager
Kaloderma este unul brandurile lider in Europa in domeniul produselor cosmetice si de ingrijire personala. Produsele Kaloderma sunt prezente in toata lumea si sunt produse doar intr-o singura fabrica din Germania, pastrandu-se astfel secretul retetelor si unicitatea produselor . Kaloderma este un nume cu un standard al calitatii foarte inalt. Produsele “au in spate” sute de teste care atesta calitatile produselor si ani indelungati de cercetari pentru a se ajunge la performantele dorite. Inca din 1854, Kaloderma s-a remarcat pe piata concurentiala prin produse de calitate superioara, adresate categoriilor de consumatoare cu venituri medii si peste medie.
Iata profilul consumatoarei Kaloderma:
- persoana cu varsta intre 25-45 ani,
- venituri medii si peste medie
- studii superioare,
- femeie activa, informata
- preocupata de propria ei imagine
Succesul pe piata a acestor produse se datoreaza intelegerii nevoilor cat mai diversificate a femei moderne de a-si pastra frumusetea si pielea tanara pana la o varsta cat mai inaintata.
Strategia de distributie este impartita pe cele doua canale traditionale:
• Traditional (mini-marketuri si super-markeruri locale – doar “TIP A”)
• Modern (lanturi de super-marketuri si hiper-marketuri internationale)
Din strategia de dezvoltare fac parte patru segmente care se completeaza reciproc:
- adaugare de valoare brandului prin actiuni de promovare
- satisfacerea continua a cerintelor consumatoarelor
- introducerea pe piata a noi produse care sa corespunda dinamicii si capriciilor pietei
- imbunatatirea continua a calitatii produselor
In Romania, Serbia si Bulgaria brandul este prezent din anul 2006 prin importatorul exclusiv: Life Care Corp, o companie puternica in industria cosmetica.
Life Care a inceput o intensa campanie de mediatizare a brandului (pe litoral - Mamaia), loc in care va identifica si nevole specifice consumatoarei din Romania, pentru a canaliza mai usor mesajul urmatoarelor campanii publicitare.
In acelasi timp Life Care se declara foarte deschisa in a colabora cu agetii creative din Romania pentru campaniile Kaloderma ce urmeaza.
Ca o concluzie, femeile pretentioase din Romania au incepand de acum o noua alternativa de ingrijire si curatenie personala: Kaloderma. Puternica, rafinata discreta. Inca din 1854.
Persoana de contact: Marilena Bratan, marketing managerTelefon: +40-256-274.039
sursa: Life Care Corp.
taguri: Kaloderma
alte comunicate de presă
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni