Noutăţi » Comunicate de presă
Marks & Spencer a lansat cardul de fidelitate in Romania
29 September 2006 | Autor: Madalina Mercare
Incepand cu data de 26 septembrie 2006, cumparatorii fideli Marks & Spencer vor fi rasplatiti cu cardul de fidelitate.
Celebrul lant de magazine Marks&Spencer, prezent in Romania sub franciza Marinopoulos, a decis lansarea cardului de fidelitate in Romania, dupa tari ca Elvetia si Grecia, pe data de 26 septembrie, in prezenta jurnalistilor de specialitate. Ceremonia s-a desfasurat intr-un cadru restrans, intim, sugerand apropierea cu care sunt tratati toti clientii Marks&Spencer.
D-nul Christos Ntsounos, Area Country Manager, a tinut sa sublinieze importanta acestui card de fidelitate si sa explice decizia luata: ”...suntem printre primii datorita cumparatorilor care ne sunt loiali si care dovedesc ca produsele noastre sunt competitive pe piata romaneasca... de aceea, ne-am gandit sa-i recompensam pentru aceasta sustinere nemarginita si sa le demonstram ca ei sunt pe primul loc in ceea ce priveste atentia Marks&Spencer...”
Dupa aceasta interventie a urmat prezentarea colectiei toamna – iarna, care a incercat ruperea unor bariere combinand stilul rock - casual cu stilul business, si descrierea cardului de fidelitate celor prezenti. Prin obtinerea acestuia cumparatorii vor beneficia de reduceri de 10% din valoarea produselor cumparate si va reprezenta acceptul de a intra in clubul Marks&Spencer, beneficiind de noile oferte sau colectii precum si de o multitudine de surprize si cadouri oferite membrilor Marks&Spencer.
Lansarea cardului s-a incheiat intr-o atmosfera prieteneasca si a oferit celor prezenti inca o surpriza: au fost invitati sa devina primii membrii ai clubului Marks&Spencer.
Echipa ce a contribuit la lansarea acestui card de fidelitate este, din partea Clientului: Denisa Paun (Brand Manager), Mihai Duica (Store Manager) si din partea Agentiei Violet Advertising, Madalina Mercare (PR&BTL Coordinator), Mihaela Bazgan - Account Executive si Dascalu Bogdan (BTL Executive).
Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Shop, Sephora, Marks&Spencer si altii.
Persoana de contact: Madalina MercareAdresa de e-mail:
Telefon: +40-21-224.04.71; +40-745.314.387
Fax: +40-21-224.04.73
sursa: Violet Advertising
taguri: Marks & Spencer
alte comunicate de presă
- Pantene începe studentiada de primavara
- Bijuteriile Campagnolo
- Seria surprizelor continua la Flo & Jo
- Seminar de prezentare a produselor Environ
- “Ziua Părinţilor de Îngeri” marcată în 18 mari oraşe
- Linden Leaves si CharityGift.ro semneaza un parteneriat in beneficiul copiilor
- Beautik Care & Treat. Frumusetea la superlativ
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni