Maria Lucia Hohan, prezenta pe luisaviaroma.com

22 martie 2011

Maria Lucia Hohan, prezenta pe luisaviaroma.com

Designerul roman Maria Lucia Hohan, prin brandul său MLH, este primul designer român inclus în portofoliul site-ului Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de fashion luxury pe on line la nivel mondial. Buyerii au selectat rochii de seară din colecţia de primăvară/vară 2011 şi în numai două luni s-au vândut deja peste 100 de piese semnate MLH.

Una dintre rochiile de seară semnate MLH a fost inclusă in promo-ul de pe home page-ul site-ului. Filmul promovează portofoliul de primăvară/vară al Luisa via Roma şi prezintă un cuplu dansând, doamna fiind îmbrăcată într-o rochie creată de Maria Lucia Hohan. Alegerea acestei rochii din sutele de rochii de seară semnate de mari designeri internaţionali reprezintă încă o confirmare a aprecierii de care se bucură această marcă.

Astfel creatoarea are ocazia de a se regăsi pe aceeaşi listă de branduri cu toate marile case de modă din lume. Cântăreaţa Ara Starck, fiica celebrului arhitect şi designer Phillippe Starck, care a iniţiat un proiect muzical alături de fiul lui Jean Michele Jarre, va purta creaţiile MLH în toate concertele sale.

Colecţia de primavară/vară 2011 a Mariei Lucia Hohan propune din nou o lume de poveste, în care rochiile de balerină sunt personajul principal.

“Colecţia de primăvară/vară 2011 a fost gândită înainte de apariţia fenomenului Black Swan, încă din vara lui 2010, astfel că am beneficiat de fericita coincidenţă de a apărea pe piaţă cu rochiţe de balerină la momentul ideal” a declarat Maria Lucia Hohan. „Nici nu am fi putut programa un timing mai bun! Piesele au fost primite deosebit de bine, mai cu seamă pe piaţa franceză, fapt care ne-a adus în atenţia presei de specialitate” a mai adăugat ea.

Recent creatoarea a fost inclusă în editorialele de fashion din ediţiile franceze ale publicaţiilor Jalouse, Marie Claire, In Style sau Wad şi ediţia italiană a Vanity Fair. După ce blogul Cherry Blossom Girl a publicat o serie de materiale despre atelierul MLH,  alte site-uri de fashion au preluat povestea şi colecţiile casei, astfel că francezii au descoperit marca MLH iar numărul de cititoare şi cumpărătoare internaţionale pe site-ul www.mlh-shop.com
a ajuns la peste 30.000 de vizitatori pe lună.

În colecţia de primăvară/vară 2011 ţesăturile specifice lenjeriei intime tip boudoir, alături de voalurile diafane de mătase şi tulle-urile transparente  compun piese unice şi feminine, desprinse parcă dintr-un vis. MLH propune o cromatică din care nu lipsesc nuanţele de nude, roz prăfuit, bleu-ciel, lila şi alb-unt.

Rochiţele de balerină sunt combinate cu bolerouri de piele ornate cu volane oversized şi jupe din tulle rigid, pentru un efect de volum. Corsetele nude, acoperite cu tulle fin, se asortează cu fustele mini din piele, cu fundiţe aplicate.
Pantalonii scurti din piele caramel, colanţii cu volanaşe, sacourile cu funde oversized din cristal, rochiile lungi de seară din muselină în culori parfumate – toate fac parte din universul magic creat de MLH.
Începând cu primavara 2011, piese din colecţia primăvară/vară 2011  by MLH sunt disponibile şi online, prin prestigiosul magazin online www.luisaviaroma.com

taguri: maria lucia hohan, mlh, luisa via roma, moda, fashion, luxury fashion

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!