Demi Moore se arunca pe piata cosmeticelor

05 septembrie 2005 | Autor: Mihaela Preda

Demi Moore se arunca pe piata cosmeticelor

     Celebritatea vinde. Asa se explica noua moda printre vedetele de la Hollywood, de a lansa colectii de imbracaminte sau cosmetice ce le poarta numele. Demi Moore s-a gindit sa profite si ea de celebritatea cistigata in cei 42 de ani de viata si si-a motivat dorinta simplu: “Mama m-a botezat Demetria, dupa o linie de cosmetice ale anilor '60, asa ca nu imi va fi greu sa intru in acest business”.

     Cum insa nu are nici cea mai vaga pregatire in acest sens, actrita s-a asociat cu nume recunoscute in domeniu: Jo Strettell, make-up artist si Terri Lawton, specialist in ingrijirea pielii, pentru a da mai multa credibilitate produselor ce ii vor purta numele.

     “Vreau sa fie ceva de folos pentru noi, femeile. Mama m-a invatat ca nu trebuie sa treaca o zi fara sa te speli pe fata si sa iti hidratezi pielea.“, mai declara Demi revistei Harper’s Bazaar. Cu totii stim insa ca nu apa rece este secretul look-ului ei tinar, ci iscusinta chirurgului ei estetician. Cu toate acestea produsele cu siguranta se vor vinde bine, mai ales ca Asthon Kutcher vrea sa o sprijine si el pe iubita sa, folosindu-si farmecul din dotare.

taguri: Demi Moore, cosmetice

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!