trimite pe YMsalvează

Toamna se numara... succesul gamelor solare Elmiplant

05 octombrie 2006 | Autor: Departamentul PR

Toamna se numara... succesul gamelor solare Elmiplant

La începutul acestei veri, Elmiplant a oferit consumatorilor o noua gama de produse solare, cu formule noi, inovatoare, hipoalergenice, fara parabeni si, evident, testate dermatologic. Succesul imens al noii game i-a luat prin surprindere chiar si pe producatori, departamentul de marketing trebuind sa faca fata unor situatii de out-of-stock in unele locatii inca de la inceputul verii. Pentru aceasta vara Elmiplant a pregatit si o gama pozitionata pe segmentul economic, Sombrero, care a depasit, de asemenea, asteptarile producatorilor. »

Marks & Spencer a lansat cardul de fidelitate in Romania

29 septembrie 2006 | Autor: Madalina Mercare

Marks & Spencer a lansat cardul de fidelitate in Romania

Celebrul lant de magazine Marks&Spencer;, prezent in Romania sub franciza Marinopoulos, a decis lansarea cardului de fidelitate in Romania, dupa tari ca Elvetia si Grecia, pe data de 26 septembrie, in prezenta jurnalistilor de specialitate. Ceremonia s-a desfasurat intr-un cadru restrans, intim, sugerand apropierea cu care sunt tratati toti clientii Marks&Spencer;. »

Comunicat de presa Miss World Romania 2006

08 septembrie 2006 | Autor: Str. Mantuleasa nr. 4, sector 3

Comunicat de presa Miss World Romania 2006

Ca sa demonstreze ca-si respecta numele si renumele, Agentia Face2Face Model Management, detinatoarea exclusiva a licentei Miss World pentru Romania, a organizat si in acest an finala nationala a celui mai celebru concurs de frumusete din lume, concurs ce e o combinatie reusita intre frumusete si inteligenta. Miss Romania World este singurul concurs de frumusete din Romania organizat cu licenta internationala ceea ce obliga si garanteaza astfel standarde internationale de profesionalism si moralitate oferind incredere atat candidatelor la « Cel mai ravnit titlu de frumusete din Romania » cat si familiilor acestora. »

Lansare de noi linii de produse cosmetice Zepter

04 august 2006 | Autor: Departament Marketing

Lansare de noi linii de produse cosmetice Zepter

La sfarsitul lunii iulie a.c. Zepter Cosmetics a lansat pe piata din Romania 2 noi linii de produse cosmetice, Swisso Logical Active Spa si Swiss Nature, precum si suplimentul alimentar Al 6-lea Element. Tocmai pentru ca a venit vara si este timpul vacantelor, Zepter International ne rasfata cu noile linii de produse de îngrijire a pielii Active Spa si Swiss Nature si cu suplimentul nutritiv Al 6-lea Element. »

Un nou brand in slujba frumusetii!

04 august 2006 | Autor: Marilena Bratan, marketing manager

Un nou brand in slujba frumusetii!

Kaloderma este unul brandurile lider in Europa in domeniul produselor cosmetice si de ingrijire personala. Produsele Kaloderma sunt prezente in toata lumea si sunt produse doar intr-o singura fabrica din Germania, pastrandu-se astfel secretul retetelor si unicitatea produselor . Kaloderma este un nume cu un standard al calitatii foarte inalt. Produsele “au in spate” sute de teste care atesta calitatile produselor si ani indelungati de cercetari pentru a se ajunge la performantele dorite. Inca din 1854, Kaloderma s-a remarcat pe piata concurentiala prin produse de calitate superioara, adresate categoriilor de consumatoare cu venituri medii si peste medie. »