Look » Îngrijire ten
Industria cosmetica marseaza pe intoarcerea la natura
17 februarie 2005 | Autor: Mihaela Preda
In ultimul deceniu, “moda” intoarcerii la natura este o tendinta tot mai accentuata, care a cuprins sectoare diverse ale vietii cotidiene ale indivizilor. Mincarea sanatoasa a devenit o practica zilnica in tot mai multe familii de pe glob, iar mai nou producatorii de cosmetice s-au adaptat acestei noi tendinte, fabricind produse cit mai naturale cu putinta, constienti de puterea acestor ingrediente lasate de mama natura, omului.
Oamenii incep sa realizeze ca frumusetea nu este o chestiune de machiaj, sau coafura, cit una de sanatate. Un corp sanatos va radia frumusete intotdeauna. O piele sanatoasa va fi pusa in valoare de machiaj, pe cind una terna, obosita, cu greu va mai putea fi mascata, in timp.
In domeniul cosmeticelor, cistigurile celor care fabrica produse pe baza de plante si alte ingrediente naturale, sunt aproape duble de cistigurile celorlalti producatori.
Oamenii de pretutindeni doresc ca pe etichetele produselor pe care le cumpara sa figureze cit mai multe ingrediente naturale, pe care sa le cunoasca, sa le fie familiare, in locul unei insiruiri de cuvinte necunoscute, despre care nu stiu cum au fost obtinute. Pentru cei mai multi pretul a trecut pe planul secundar, in alegerea unui produs. Ei prefera sa cheltuiasca mai mult, dar sa primeasca in schimb un produs care sa nu le afecteze santatea, in cazul folosirii pe termen lung.
William S. Pinckney, CEO, Amway India, declara: “ Un sfert din piata cosmeticelor din India este detinuta de produsele pentru ingrijirea tenului. Mastile pe baza de aloe vera fac miracole si este pacat ca ne-a trebuit atita timp ca sa redescoperim o planta care aici creste din belsug si care are astfel de proprietati benefice asupra pielii.” Comania Amway este renumita pentru produsele sale naturale. Pina de curind targetul sau erau femeile cu virsta intre 18 si 35 de ani. Noua politica a companiei urmareste crearea unor produse specifice pentru femeile cu virsta peste 40 de ani, produse din plante, care sa redea acestora prospetimea tenului, dupa zeci de ani de folosire a diverselor cosmetice pe baza de compusi chimici.
sursa: beautycenter.ro
taguri: industrie, cosmetica, natura
alte articole
- Masca pentru ochi si buze
- 10 ingrediente pentru tenul acneic
- Cum te ajuta somnul de frumusete?
- Noutati Mineralium Dead Sea
- SOS - solutii rapide de infrumusetare
- Uleiul mineral, mit si realitate
- Produs testat: Crema contur ochi Q10 si ceai verde Cosmetic Plant
- Gelul-peeling trisferic pentru spalare, Iwostin Purritin
- Bronzul frumos cu fructe se tine!
beautycafe
Cele mai noi discuţii
- Noutati Mineralium Dead Seapostat în Îngrijire ten
- Cum te ajuta somnul de frumusete?postat în Îngrijire ten
- Oje NYC! postat în Păr, tunsori, coafuri
- “Achtung, baby!” – o noua colectie semnata Gina Butiucpostat în Stil de viaţă, modă
- Colectia de ciocolata de la Wellaton - clipe de neuitat postat în Păr, tunsori, coafuri
- Cum sa tratezi iritatiile pieliipostat în Tratamente look (ten, ochi, buze, proceduri cosmetice)
- Ceai alb pentru un ten luminospostat în Îngrijire ten
- Somon marocanpostat în Reţete
- Expo Mariage: nunti pe toate gusturilepostat în BeautyBride: mirese, nunţi
- Tehnologia Power-Plate, secretul revolutiei în industria frumusetii, sportului si wellnessului din întreaga lume, în premiera în Româniapostat în Noutăţi, evenimente
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni