Industria cosmetica marseaza pe intoarcerea la natura

17 februarie 2005 | Autor: Mihaela Preda

Industria cosmetica marseaza pe intoarcerea la natura

     In ultimul deceniu, “moda” intoarcerii la natura este o tendinta tot mai accentuata, care a cuprins sectoare diverse ale vietii cotidiene ale indivizilor. Mincarea sanatoasa a devenit o practica zilnica in tot mai multe familii de pe glob, iar mai nou producatorii de cosmetice s-au adaptat acestei noi tendinte, fabricind produse cit mai naturale cu putinta, constienti de puterea acestor ingrediente lasate de mama natura, omului.

 

     Oamenii incep sa realizeze ca frumusetea nu este o chestiune de machiaj, sau coafura, cit una de sanatate. Un corp sanatos va radia frumusete intotdeauna. O piele sanatoasa va fi pusa in valoare de machiaj, pe cind una terna, obosita, cu greu va mai putea fi mascata, in timp.

     In domeniul cosmeticelor, cistigurile celor care fabrica produse pe baza de plante si alte ingrediente naturale, sunt aproape duble de cistigurile celorlalti producatori.

     Oamenii de pretutindeni doresc ca pe etichetele produselor pe care le cumpara sa figureze cit mai multe ingrediente naturale, pe care sa le cunoasca, sa le fie familiare, in locul unei insiruiri de cuvinte necunoscute, despre care nu stiu cum au fost obtinute. Pentru cei mai multi pretul a trecut pe planul secundar, in alegerea unui produs. Ei prefera sa cheltuiasca mai mult, dar sa primeasca in schimb un produs care sa nu le afecteze santatea, in cazul folosirii pe termen lung.

     William S. Pinckney, CEO, Amway India, declara: “ Un sfert din piata cosmeticelor din India este detinuta de produsele pentru ingrijirea tenului. Mastile pe baza de aloe vera fac miracole si este pacat ca ne-a trebuit atita timp ca sa redescoperim o planta care aici creste din belsug si care are astfel de proprietati benefice asupra pielii.” Comania Amway este renumita pentru produsele sale naturale. Pina de curind targetul sau erau femeile cu virsta intre 18 si 35 de ani. Noua politica a companiei urmareste crearea unor produse specifice pentru femeile cu virsta peste 40 de ani, produse din plante, care sa redea acestora prospetimea tenului, dupa zeci de ani de folosire a diverselor cosmetice pe baza de compusi chimici.

sursa: beautycenter.ro

taguri: industrie, cosmetica, natura

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!