ROWE se reinventeaza

26 septembrie 2007 | Autor: Mariela Sava, PR director

ROWE se reinventeaza

     Rebrandingul a pornit de la adaugarea unei noi componente business-ului: daca, pâna acum, ROWE distribuia produse low si medium cost, evolutia pietei românesti a generat necesitatea completarii gamei cu produse din segmentul premium. “Avem acum produse de ultima generatie si aducem în România tehnologiile cele mai avansate de întretinere corporala care se folosesc la nivel mondial. Putem spune ca, daca azi s-a lansat – sa zicem, în Italia, pentru ca de acolo «se da tonul» pe piata aceasta – un aparat-minune absolut revolutionar în domeniu, mâine el va fi disponibil prin ROWE si în România”, spune Alina Almasan, director general ROWE.

     Odata cu intrarea pe segmentul premium, ROWE se prezinta sub o noua identitate vizuala. Sigla a devenit puternica, eleganta, trendy, elitista. Întregul concept grafic a fost construit pornind de la noul slogan – “Reinventeaza-te!” Îndemnul se adreseaza cu precadere saloanelor de înfrumusetare, care, pentru ca traim într-o lume atât de dinamica, trebuie sa se adapteze permanent cerintelor tot mai sofisticate ale clientelei, punând accentul pe inovatie în domeniu. Nu în ultimul rând, mesajul lansat de ROWE este un îndemn si catre end-user, femeia moderna, independenta, care mizeaza pe dezvoltarea personala si care proiecteaza imaginea sigurantei de sine.

     Alegerea combinatiei de culori - negru si fuchsia - a rezultat dintr-o analiza a trendului pietei interne si internationale. Fuchsia - o culoare puternica, vibranta, tonica – se alatura negrului, care evoca eleganta, rafinament, siguranta.
     Noua identitate vizuala a fost conceputa si realizata de o echipa de la Lumière Design, formata din doi graficieni, un copywriter si un DTP-ist, sub conducerea art directorului Luiza Butaru. “În alegerea formei siglei, a pozitionarii ei pe diferite suprafete si suporturi si a imaginii din layout-urile materialelor de prezentare, cel mai mult ne-a inspirat entuziasmul, tineretea, energia pozitiva si gradul înalt de sofisticare al echipei ROWE”, subliniaza art directorul. Si iata cum îsi argumenteaza alegerile Luiza Butaru: “Cercul si curbele prezente în sigla închid sau continua o linie dreapta; aceste forme ajuta o litera groasa, mare - de care aveam nevoie pentru un impact vizual puternic -, îi estompeaza duritatea, dar îi pastreaza forta. În plus, cu ajutorul cercurilor, am pus accente pe fiecare litera în parte, dând astfel formei finale o mai mare expresivitate. Forma înalta si subtire a literelor din slogan vine sa accentueze, ca o exclamatie, mesajul: REINVENTEAZA-TE!”.

     Odata cu rebrandingul, ROWE a ales ca imaginea companiei sa fie reprezentata de Gina Pistol. Vedeta va participa la evenimentele ROWE, iar imaginea sa va fi folosita în materialele de promovare – reclame, catalog, site, afise în saloanele partenere. De asemenea, ROWE a demarat o noua campanie de advertising în presa de specialitate si o campanie integrata de PR.

     ROWE este lider pe piata aparatelor de întretinere corporala si activeaza pe aceasta piata din anul 2003. ROWE este distribuitor exclusiv pentru 10 marci de renume mondial si importa peste 60 de produse. ROWE detine si propriul lant de saloane de întretinere corporala si SPA, Keiko SlimSpa.

Persoana de contact: Mariela Sava

sursa: Stentor Creative Relations

taguri: Rowe

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!