Stil » Stil de viaţă
O poveste de dragoste intre parfum si piele
08 December 2006
Exista tot atatea parfumuri cate tipuri de piele. Nu este vorba de culoare, ci de pH-ul pielii<!--topnews--> si de evolutiile subtile si subliminale, care se schimba de la o epiderma la alta. Moleculele odorizante se transforma, se joaca intre ele si fac in asa fel incat, de la o pesoana la alta, acelasi parfum sa miroasa diferit. Acest lucru il face sa fie magic si pretios. Devine personalizat, se adapteaza si confera notele, aromele sale tuturor celor care i se alatura<!--supernews-->. Intre parfum si piele exista o frumoasa poveste de dragoste.
Gusturi si mirosuri
O indianca nu se parfumeaza in acelasi fel ca o tahitiana. O antiliana nu va alege, probabil, acelasi parfum ca o africana! Exista o traditie legata de natura ambientala. Astfel, in India, femeile obisnuiesc sa-si infrumuseteze parul cu flori de tuberoze. In functie de regiuni, pot fi flori de iasomie sau ylang ylang. In Tahiti, floarea de tiaré, cu parfum suav de vanilie, impodobeste parul. Fiecare tara, fiecare cultura isi are mirosurile preferate.
Africa prefera aromele de lemn exotic si notele ambrate animale si florale exotice. Aici, este vorba despre o alchimie intre pielea incinsa de soare si produsele amintite mai sus.
In Asia, se intampla acelasi lucru, in functie de regiuni.
In Indonezia, o femeie nu va fi niciodata atrasa de acelasi parfum ca o japoneza.
Nu uitati ca alimentatia joaca un rol important asupra pH-ului pielii. Japonezele mananca mai ales peste, spre deosebire de europence, care consuma multe lactate si carne.
Africancele, mai ales cele de etnie mediteraneeana, folosesc in bucatarie mult ardei iute, mirodenii, care se transforma in mirosuri corporale. Toate aceste diferente determina ca acelasi parfum sa nu miroasa la fel pe toate persoanele. Trebuie sa tii cont de acest lucru si sa folosesti produse bune. Sa nu ai incredere in generalizari si, mai ales, nu judeca in pripa aparentele. Un parfum se poate cumpara in doua feluri: stii deja ce parfum vrei sa cumperi, doresti sa-l schimbi pe cel vechi sau sa incerci o noutate. Dar, in orice caz nu culoarea pielii trebuie sa influenteze alegerea ta.
Florile cele mai rare
Cea mai mare parte a parfumurilor contin note florale, chiar si cele masculine, astfel ca, de fiecare data, descoperim trandafirul si iasomia care, din cele mai vechi timpuri, ne ofera parfumul lor sublim. Pe unele epiderme nota de trandafir este mai pronuntata decat cea de iasomie. Inca o data este vorba de o reactie personala. Pielea inchisa la culoare, ca in cazul mulatrelor sau a africancelor, reactioneaza mai ales daca aromele acestor doua flori sunt ambrate, pline si senzuale. Nota acida nu se adapteaza la pielea lor. Este o regula generala de care trebuie sa tii cont pentru a nu face greseli.
“Parfumul este renumit pentru ca depaseste linia naturala a aromelor si emotiilor si pentru ca ofera utilizatorului o calatorie in lumea simturilor” - subliniaza Karyn Khoury, vice-presedinte pentru dezvoltarea mondiala a parfumurilor Estée Lauder.
Creativitatea olfactiva
Trebuie mentionat faptul ca unele epiderme “refuza” anumite esente, fara o cauza aparenta. Pentru unele poate fi ambra, pentru altele santalul sau patchouli, vétiver. Intr-un cuvant, parfumurile se contopesc cu mirosurile corpului printr-o alchimie particulara, care poate sa valorifice un parfum sau sa-l faca insuportabil.
Anumite femei se multumesc sa-si parfumeze hainele si evita sa pulverizeze parfumul direct pe corp. Dar, uneori, anumite epiderme reactioneaza mai bine la apa de toileta usoara, cu conditia sa se pulverizeze parfumul pe tot parcursul zilei.
Placerea impartasita in 2
De ce sa nu cumperi un parfum bun pentru a fi folosit in doi? Fara note florale, dar o compozitie de esente de lamai, mandarin, portocal amar, ghimbir, coriandru din Rusia si piper alb. Este “Original Vetiver” de la Creed, care are arome de baca de trandafir, lemn de cedru si pin de Siberia, vétiver si santal din Mysore. Un parfum entuziasmant pentru senzualitatea sa, ramanand in acelasi timp foarte british in privinta elegantei. Este recomandat cu caldura celor care cauta o esenta non-florala, dar aromata si condimentata.
In cazul in care cauti un produs cu precadere "viril", pentru a-l darui barbatului vietii tale, indreapta-te catre “Baldessarani” de la Hugo Boss, in flaconul sau argintiu (reincarcabil). Note proaspete, pe un fundal de padure, tabac, ambra si mosc. Notele condimentate si de mosc se imbina perfect pe pielea inchisa la culoare.
sursa: Les Nouvelles Esthetiques
taguri: parfum, miros, flori, mosc
alte articole
- Simte vibraţia verii cu noul parfum în ediţie limitată de la Beyoncé
- Substantele chimice din cosmetice nu sunt totdeauna nocive
- Feng shui in dormitor
- Nasterea prin hipnoza
- Cum ii influenteaza pe ceilalti culorile cu care te imbraci?
- Azi imi place...
- Parfumul Jimmy Choo
- Depresia, boala sufletului si a mintii
- Infertilitatea - un obstacol ce poate fi depasit!
beautycafe
Cele mai noi discuţii
- Noutati Mineralium Dead Seapostat în Îngrijire ten
- Cum te ajuta somnul de frumusete?postat în Îngrijire ten
- Oje NYC! postat în Păr, tunsori, coafuri
- “Achtung, baby!” – o noua colectie semnata Gina Butiucpostat în Stil de viaţă, modă
- Colectia de ciocolata de la Wellaton - clipe de neuitat postat în Păr, tunsori, coafuri
- Cum sa tratezi iritatiile pieliipostat în Tratamente look (ten, ochi, buze, proceduri cosmetice)
- Ceai alb pentru un ten luminospostat în Îngrijire ten
- Somon marocanpostat în Reţete
- Expo Mariage: nunti pe toate gusturilepostat în BeautyBride: mirese, nunţi
- Tehnologia Power-Plate, secretul revolutiei în industria frumusetii, sportului si wellnessului din întreaga lume, în premiera în Româniapostat în Noutăţi, evenimente
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni