Oriflame România aniversează 15 ani

10 decembrie 2010

Oriflame România aniversează 15 ani

Decembrie 2010 – Oriflame România, binecunoscuta companie de produse cosmetice suedeze cu vânzare directă, aniversează 15 ani pe piaţa românească. Aniversarea coincide cu înregistrarea unui puternic trend ascendent al companiei Oriflame pe piaţa din România, începînd din a doua jumătate a acestui an.
În trimestrul al III-lea 2010, Oriflame România a cunoscut o creştere cu 25% a vânzărilor devenind, astfel, una dintre companiile cu cea mai rapidă evoluţie din cadrul grupului Oriflame în Europa şi la nivel global.
Pentru anul 2011, Oriflame România estimează creşterea semnificativă a cotei de piaţă.

Oriflame România este una dintre companiile de top cu vânzare directă din România şi deţine o cotă de 5% din piaţa de cosmetice. Oriflame România este situată în Top 15 ţări din grupul Oriflame şi reprezintă de mult timp un real succes pentru Oriflame International.

Înfiinţată în 1995, Oriflame România are în prezent un număr de peste 58.000 de clienţi direcţi şi consultanţi care promovează produsele suedeze de înaltă calitate, precum şi oportunitatea unică de afaceri Oriflame.

În anul 2009, Oriflame România a avut o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane euro. După o scădere în prima jumătate a anului 2010, urmată de o creştere în a doua jumătate a anului, compania estimează, în ansamblu, o creştere redusă pentru anul 2010. Dar, cum această diminuare a venit pe fondul scăderii generale de aproximativ 10% a pieţei de cosmetice din România, înseamnă că Oriflame totuşi a înregistrat o creştere a cotei de piaţă în anul 2010.

Oriflame România comercializează şase categorii principale de produse: pentru îngrjirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de îngrijire corporală, accesorii şi Wellness. Dintre acestea, produsele din categoria parfumuri şi machiaj generează cea mai mare creştere a vânzărilor şi au contribuţia cea mai importantă.

Oriflame România are două depozite, în Bucureşti şi Suceava, 10 centre de deservire a clienţilor coordonate de către companie şi alte 110 puncte de distribuţie gestionate de consultanţi independenţi.

Oriflame România are 125 de angajaţi, iar echipa managerială este compusă atât din executivi români, cât şi străini.

Un consultant Oriflame are posibilitatea de a începe propria afacere şi să se bucure de câştiguri financiare, încă de la prima zi de la înscriere, fără riscuri.

Aniversarea celor 15 ani Oriflame în România este marcată printr-o premieră: Spectacolul de Frumuseţe din seara zilei de 9 decembrie, susţinut de către artiştii Oriflame din Suedia în faţa unei audienţe de peste 1500 de persoane.

Oriflame România este subsidiară 100% a companiei Oriflame Cosmetics S.A

Oriflame International în cifre:
• Vânzări anuale de peste 1,3 miliarde de euro;
• Aproximativ 3,3 milioane de consultanţi independenţi;
• 7 500 angajaţi;
• Un portofoliu de 950 de produse anual, bazate pe ingrediente naturale, care nu sunt testate pe animale;
• Co-fondator al fundaţiei caritabile World Childhood Foundation;
• Centrul Global de Cercetare şi Dezvoltare cu peste 100 de oameni de ştiinţă la Dublin şi un modern Institut de cercetare a pielii, la Stockholm;
• Cinci fabrici, în Suedia, Polonia, China, Rusia şi India;
• Începând cu luna martie 2004, Oriflame este listată la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange;
• Activitate în peste 60 de ţări de pe glob, în 13 dintre acestea prin francize.

Oriflame CSR

Oriflame International se implică activ în zona Responsabilităţii Sociale Corporatiste (CSR) şi abordează această problemă aplicând un model responsabil de afacere, prin conştientizarea cetăţenilor şi oferirea oportunităţii de îmbunătăţire a calităţii vieţii.
Prezenţa Oriflame în zona proiectelor caritabile a fost încununată prin înfiinţarea Fundaţiei Oriflame. Rolul Fundaţiei este de a ajuta copii şi tinerele femei defavorizate prin oferirea accesului la educaţie, prin responsabilizarea lor şi implicarea acestora în activităţi de dezvoltare personală.

Începând cu ianuarie 2011, Oriflame este sponsorul cosmetic oficial al Asociaţiei de Tenis Feminin WTA. Prin această acţiune, Oriflame sprijină valorile pe care acest sport le reprezintă: pasiune, dedicare, implicare, entuziasm, valori care se regăsesc în conceptul Oriflame şi în modul de dezvoltare a afacerii.
 

sursa: Oriflame

taguri: oriflame, cosmetice

Galerie foto

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!