Noutăţi » Comunicate de presă
Cremele Gerocossen anti-ageing - in topul preferintelor romancelor
01 martie 2007 | Autor: Arena Communications
Conform studiilor realizate de AC Nielsen, citate de principalele canale mass-media cu profil economic, anul trecut, primele 3 pozitii în topul produselor anti-îmbatrânire, dupa volumul vânzarilor, erau ocupate de Nivea Visage, Gerovital Farmec, Gerocossen. Prezenta produselor Gerocossen în acest top, pe locul 3, imediat dupa branduri recunoscute si apreciate de zeci de ani, dovedeste calitatea produselor Gerocossen. Compania româneasca, înfiintata în 1990 si cunoscuta mai ales pentru vopselele de par pe care le produce si care reprezinta aproximativ 60% din cifra de afaceri, are în portofoliu si produse cosmetice de îngrijire a tenului si a corpului, gama Gerocossen Natural fiind deja binecunoscuta consumatorilor români.
“Prezenta în topul produselor anti-ageing, dupa volumul vânzarilor, ne bucura si ne demonstreaza ca drumul ales de noi, acela de a nu ne dezamagi niciodata consumatorii în privinta calitatii produselor - care au si un pret accesibil -, este drumul câstigator. Raportul calitate-pret oferit de produsele noastre este apreciat de femeile care au înteles ca trebuie sa-si aloce un buget si pentru... mentinerea tineretii!” - spune Andreea Sas, director de marketing Gerocossen.
În privinta produselor cosmetice pentru fata si pentru ochi, Gerocossen ocupa locul 5 ca producator si locul 4 ca brand, conform aceluiasi studiu efectuat de AC Nielsen anul trecut. În 2006, vânzarile produselor din gama Gerocossen Natural au înregistrat o crestere de 54% fata de anul precedent, Gerocossen propunându-si o crestere cel putin în ritmul pietei si, largindu-si portofoliul de produse, sa ofere consumatoarelor surprize placute.
Persoana de contact: Arena CommunicationsAdresa de e-mail:
Telefon: +40-21-224.70.24, +40-720.031.027
sursa: Arena Communications
taguri: Gerocossen, anti-aging
alte comunicate de presă
- Zeci de produse de ingrijire corporala, capilara si faciala!
- Do you speak bio? Life Care a lansat noua revista in care iti regasesti sanatatea, bio!
- Mai-luna barbatului in saloanele GETT’S
- Cura de tinerete pentru Monica Anghel
- Dermoîngrijirea anticelulitică
- WONDER GARAGE SALE - finalul primei editii
- VEDETELE DONEAZA PENTRU WONDER GARAGE SALE – EDITIA A DOUA
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni