Noutăţi » Comunicate de presă
Dero vine cu vesti bune!
30 septembrie 2007 | Autor: Valentina Tagârtoi, brand manager
Dero 2in1 cu Alint de Aloe Vera este acum disponibil într-un nou pachet, modern si practic - cutia de carton de 5 kg. Pentru ca are si mâner, noua cutie este mai usor de transportat si, datorita capacului încorporat, permite pastrarea detergentului în conditii optime mai mult timp. Dero 2 in1 cu Alint de Aloe Vera îti bucura simturile: noul pachet îti va încânta privirea, parfumul te va rasfata, iar efectul de catifelare te va alinta.
Dero, marca românesca a companiei Unilever este detergentul preferat de cei mai multi dintre români*. Dero scoate cele mai frecvente 99 pete - pete din viata de zi cu zi a românilor. Dero are 3 variante, atât pentru spalare manuala, cât si pentru spalare automata: Dero Surf, Dero 2in1 cu Aloe Vera (detergent + balsam) si Dero Alb Dalb (detergent + înalbitor).
Dero a adus, aproape în fiecare an, noutati care au influentat pozitiv viata consumatoarelor: a fost primul brand din segmentul economic care a oferit o varianta de detergent pentru spalare automata si din nou primul brand care a lansat o varianta 2in1 (detergent + balsam).
Dero 2in1 cu Alint de Aloe Vera îmbina puterea unui detergent cu un efect natural de balsam. Cu detergentul tau preferat, hainele sunt curate-curate, parfumate, natural catifelate!
*conform GFK
Persoana de contact: Valentina TagârtoiAdresa de e-mail:
Telefon: +40-21-303.48.00; +40-727.222.010
sursa: Unilever Romania
taguri: Dero
alte comunicate de presă
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni