Dero vine cu vesti bune!

30 septembrie 2007 | Autor: Valentina Tagârtoi, brand manager

Dero vine cu vesti bune!

     Dero 2in1 cu Alint de Aloe Vera este acum disponibil într-un nou pachet, modern si practic - cutia de carton de 5 kg. Pentru ca are si mâner, noua cutie este mai usor de transportat si, datorita capacului încorporat, permite pastrarea detergentului în conditii optime mai mult timp. Dero 2 in1 cu Alint de Aloe Vera îti bucura simturile: noul pachet îti va încânta privirea, parfumul te va rasfata, iar efectul de catifelare te va alinta.

     Dero, marca românesca a companiei Unilever este detergentul preferat de cei mai multi dintre români*. Dero scoate cele mai frecvente 99 pete - pete din viata de zi cu zi a românilor. Dero are 3 variante, atât pentru spalare manuala, cât si pentru spalare automata: Dero Surf, Dero 2in1 cu Aloe Vera (detergent + balsam) si Dero Alb Dalb (detergent + înalbitor).

     Dero a adus, aproape în fiecare an, noutati care au influentat pozitiv viata consumatoarelor: a fost primul brand din segmentul economic care a oferit o varianta de detergent pentru spalare automata si din nou primul brand care a lansat o varianta 2in1 (detergent + balsam).

     Dero 2in1 cu Alint de Aloe Vera îmbina puterea unui detergent cu un efect natural de balsam. Cu detergentul tau preferat, hainele sunt curate-curate, parfumate, natural catifelate!

     *conform GFK

Persoana de contact: Valentina Tagârtoi
Adresa de e-mail:
Telefon: +40-21-303.48.00; +40-727.222.010

sursa: Unilever Romania

taguri: Dero

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!