Noutăţi » Ştiri
Madonna promoveaza casa Versace
15 ianuarie 2005 | Autor: Mihaela Preda
Madonna va fi noua imagine a unei campanii de publicitate pentru marca Versace, potrivit purtatorilor de cuvint ai renumitei case de moda italiene. De ce a fost preferata Madonna mai tinerelor Nicole Kidman, Britney Spears sau Paris Hilton?
“Madonna este un simbol. Este simbolul femeilor de toate virstele, are un stil propriu extraordinar, care nu poate trece neobservat.”, declara Donatella Versace.
Versace va investi in aceasta campanie nu mai putin de 20 milioane de dolari, din care 12 milioane ii revin celebrei cintarete, acum in virsta de 46 de ani. Fotografiile vor fi realizate de Mario Testino, care o va surprinde pe Madonna in diverse ipostaze, in tinute de zi, dar si de seara, ce vor deschide sezonul vara 2005.
alte ştiri
- Justin Timberlake lanseaza o colectie de haine cu numele bunicului sau
- "Mademoiselle" Kate Moss isi cere scuze ca se drogheaza
- Naomi cere 50.000 dolari unui chirurg plastician
- Sharapova imbina tenisul cu moda
- Marile companii refuza semnarea acordului pentru cosmetice sanatoase
- Stella McCartney lanseaza o gama de produse pentru piele
- Robbie Williams pe podium
- Malu Wilz vine in Romania la ZILELE FRUMUSETII
- Dolce fara Gabbana
- Implanturile lui Kimberly Stewart atirna pe peretii iubitului sau
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni