Beautycafe » Opinii companii
Dent Estet
Atenţie: Pentru a adăuga un comentariu este necesar să vă logaţi. Dacă nu aveţi un cont pe beautycenter.ro click aici pentru înregistrare. |
|
Autor | Comentariu |
---|---|
GeoM
mesaje: 1 membru din: 11 iulie 2011 |
de la mateias geo pe 11 iulie 2011, 15:48 Am dat intamplator peste acest topic si sunt putin surprinsa de cele intamplate. Eu sunt pacienta dr. Alice Gavrilescu de la Dent Estet, care e un medic misto si o prezenta extrem de placuta. Auzisem ca aici preturile sunt mari, dar mi-am dat seama ca e doar o idee nitel gresita pt ca exista multe clinici in Bucuresti unde preturile sunt si mai mari, chiar nejustificate. In fine… am ajuns la Dent Estet si mie una mi-a palcut. Sunt foarte bine organizati. Cel mai mult imi place faza cu sms-ul: ca imi aduc aminte cu o zi inainte ca a doua zi am programare la ei, ora si sediul. Cu asteptarea sa stii ca o singura data am asteptat, pt ca doctorita mea a avut o urgenta, si din ce stiu eu, legea zice ca urgentele sunt prioritate si e o chestie obligatorie pt orice cabinet. in rest, am intrat la timp (inclusiv la alti medici din clinica). Tratamentul pe canale mi-a fost facut chiar de dr. Vanda Popa, insa eu am fost foarte incantata si nu am asteptat deloc. Am platit si eu extra plomba, dar asa este peste tot ca sunt procedure diferite. Daca insa unii oameni nu citesc cu atentie lista de preturi si planul de tratament, nah, ce sa le zici acu? |
Doina gigica
mesaje: 1 membru din: 08 iulie 2011 |
de la Doina gigica pe 08 iulie 2011, 20:14 Buna am fost si eu recent la DENTESTET, preturi nesimtit de mari si medici NESIMTITI si fitzosi(nu-i cunosc pe toti evident, asta este impresia generala) Trateaza pacientii in functie de haine si de contul din banca.. Am facut acolo cleaning 270RON a durat 25min cu totul airflow, detartraj, periaj si fluorizare ...total DEZAMAGITA!! bani aruncati pe geam. |
|
|
Atenţie: Pentru a adăuga un comentariu este necesar să vă logaţi. Dacă nu aveţi un cont pe beautycenter.ro click aici pentru înregistrare. |