Stil » MasCoolin » Articole
Parfumurile Tonino Lamborghini
03 iunie 2008
Succesul unui brand isi are radacini in propria lui istorie. Pasii catre succes te ajuta sa intelegi motivele evolutiei si dezvoltarii acestuia. Cand intri in contact cu lumea lui Tonino Lamborghini, intalnesti o parte a istoriei italiene, o istorie originala care a permis raspandirea stilului sau unic.
In 1981 Tonino Lamborghini a creat si a semnat primul sau ceas. Reinterpretand valorile istorice si simbolismul caracteristic familiei sale, Tonino a dat viata unui nou brand prestigios. Inspirandu-se din experientele sale anterioare din domeniul ingineriei si al design-ului, el a extins conceptul de lux catre produse capabile sa evoce o lume bazata pe moda, tehnologie si inovatie: ceasuri, ochelari de soare, parfumuri, marochinarie, accesorii, articole de mobilier si linii vestimentare create din cele mai alese si de calitate materiale; un univers complex al accesoriilor elegante care exprima “Puro Talento Italiano”. Spiritul creativ si pasiunea pentru design si tehnologie ale tatalui lui Tonino, Ferrucio (antreprenorul de renume international in campul mecanicii), au fost elemente mostenite pe care Tonino Lamborghini a stiut cum sa le transforme in propriul lui stil, un stil sinonim cu originalitatea si luxul, apreciat in toata lumea pentru acel spirit tipic italian ce reuseste sa ofere un caracter unic fiecarui lucru. Curajos, pasional, vulcanic, elegant: Tonino Lamborghini intruchipeaza esenta “made in Italy” in lume.
Astazi el isi foloseste talentul concentrandu-se pe parfum si pe o forta invizibila. Forta invizibila a unui barbat. Alimentat de puterea principiilor sale si condus de pasiune. Pasiune in miscare, aceasta forta este irezistibila. Puterea este in tine. Si puterea ta este acum in primul sau parfum.
Trei fete cheie ale barbatului contemporan
Mitico, inspirat de legenda italiana reprezentata de brand. Un parfum pentru un barbat care este la randul sau o legenda. Un barbat care si isi croieste propria cale si isi creeaza propria lui marca.
Feroce, nascut din puterea si caracterul taurului care simbolizeaza brandul. Forta launtrica a unui barbat, alimentata de puterea principiilor sale.
Forza, o variatie in albastru care exprima puterea taurului. Neoprita, virila, puternica fata a unui barbat care ii confera o carisma coplesitoare.
Trei versiuni, trei interpretari ale barbatului modern implinit
---galerie---O versiune Proaspat-Orientala
Precum imaginea unei masini stralucitoare aflata in pole-position pe pista, incepe cu o explozie inflacarata de menta si mandarina, apoi accelereaza cu intensitatea salviei proaspete si a aromatei nucsoare. Avanseaza catre o victorie usoara alimentata de puternicele note ale lemnului de cedru si mosc. Un echilibru perfect intre autenticitate si stil, intre incredere si curaj.
O versiune Aromatica Moscata
Ca o cursa de viteza, incepe cu un val citric racoros de bergamota, piper si ienupar, apoi urca spre un amestec de chiparos revigorant, frunze de cimbru si de lamai si ajunge intr-un miez fierbinte de patchouli, lemn de santal si vetiver.
O versiune Fructat-Lemnoasa
Deschiderea cursei este un cocktail bogat, energic, iute de cardamom, nucsoara si scortisoara. Atinge apoi viteza de croaziera cu arome de lemn elegant precum vetiver, patchouli, lemn de stejar si santal, oferindu-i senzualitate si masculinitate recomfortanta. Ambalajul este construit pe simbolul iconic al brandului: un taur pregatit de atac – un salut adresat semnului Taurului sub care s-a nascut bunicul sau, Ferrucio Lamborghini.
“Acest taur extraordinar, nemaipomenit de puternic este o obsesie pentru mine. A fost si este singurul din lume. Orice comparatie este de prisos. Cu oricine.” Tonino Lamborghini Recipientul este fatetat, inspirat din designul mostenit al brandului Lamborghini. Sticla sofisticata, transparenta are o nuanta masculina de fumuriu inchis ce exprima putere interioara. Exista un placut contrast tactil intre suprafata lucioasa a sticlei si silueta mata a taurului. Logo-ul inconfundabil este centrat sub numele lui Tonino Lamborghini.
sursa: 2ActivePR
taguri: Tonino Lamborghini, parfum barbatesc
Galerie foto
alte articole
- Cum sa te imbraci daca esti inalt si slab
- Burta, inamicul masculinitatii
- adidas lanseaza colectia de pantofi Originals NBA Superstar
- Saptamana modei masculine
- adidas Originals SS'06, istoria stilului urban
- Linia de produse
- Cum alegi un parfum barbatesc?
- Cum să te îmbraci la prima întâlnire
- Pantofi adidas Goodyear pentru iubitorii de viteza si ai sporturilor cu motor
beautycafe
Cele mai noi discuţii
- Noutati Mineralium Dead Seapostat în Îngrijire ten
- Cum te ajuta somnul de frumusete?postat în Îngrijire ten
- Oje NYC! postat în Păr, tunsori, coafuri
- “Achtung, baby!” – o noua colectie semnata Gina Butiucpostat în Stil de viaţă, modă
- Colectia de ciocolata de la Wellaton - clipe de neuitat postat în Păr, tunsori, coafuri
- Cum sa tratezi iritatiile pieliipostat în Tratamente look (ten, ochi, buze, proceduri cosmetice)
- Ceai alb pentru un ten luminospostat în Îngrijire ten
- Somon marocanpostat în Reţete
- Expo Mariage: nunti pe toate gusturilepostat în BeautyBride: mirese, nunţi
- Tehnologia Power-Plate, secretul revolutiei în industria frumusetii, sportului si wellnessului din întreaga lume, în premiera în Româniapostat în Noutăţi, evenimente
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni