Noutăţi » Ştiri
Demi Moore se arunca pe piata cosmeticelor
05 septembrie 2005 | Autor: Mihaela Preda
Celebritatea vinde. Asa se explica noua moda printre vedetele de la Hollywood, de a lansa colectii de imbracaminte sau cosmetice ce le poarta numele. Demi Moore s-a gindit sa profite si ea de celebritatea cistigata in cei 42 de ani de viata si si-a motivat dorinta simplu: “Mama m-a botezat Demetria, dupa o linie de cosmetice ale anilor '60, asa ca nu imi va fi greu sa intru in acest business”.
Cum insa nu are nici cea mai vaga pregatire in acest sens, actrita s-a asociat cu nume recunoscute in domeniu: Jo Strettell, make-up artist si Terri Lawton, specialist in ingrijirea pielii, pentru a da mai multa credibilitate produselor ce ii vor purta numele.
“Vreau sa fie ceva de folos pentru noi, femeile. Mama m-a invatat ca nu trebuie sa treaca o zi fara sa te speli pe fata si sa iti hidratezi pielea.“, mai declara Demi revistei Harper’s Bazaar. Cu totii stim insa ca nu apa rece este secretul look-ului ei tinar, ci iscusinta chirurgului ei estetician. Cu toate acestea produsele cu siguranta se vor vinde bine, mai ales ca Asthon Kutcher vrea sa o sprijine si el pe iubita sa, folosindu-si farmecul din dotare.
taguri: Demi Moore, cosmetice
alte ştiri
- Kate Moss va fi premiata la Fashion Designer's of America 2005
- Dolce fara Gabbana
- Spectacol aniversar Christian Dior
- Frumusetile naturale de la Hollywood
- Femeia anului: Charlize Theron
- Lynx a inchiriat imaginea lui Ben Affleck
- Targul Harmony, Natural & Bio
- Naomi Campbell:
- Se poarta blondul a la Jessica Simpson, Jessica Alba si Jennifer Lopez
- Oscarul parfumurilor, la New York
beautycenter.ro
beautycenter.ro este primul site de beauty din Romania, lansat în 2003. Suntem partenerul online al companiilor din domeniul frumuseţii si promovăm informaţii şi servicii de calitate.
Catalogul nostru cuprinde peste 2500 de companii:
- saloane si centre de infrumuseţare
- clinici de chirurgie estetică
- săli de fitness şi aerobic
- stilişti, nutriţionişti, esteticieni