Marks & Spencer a lansat cardul de fidelitate in Romania

29 septembrie 2006 | Autor: Madalina Mercare

Marks & Spencer a lansat cardul de fidelitate in Romania

     Incepand cu data de 26 septembrie 2006, cumparatorii fideli Marks & Spencer vor fi rasplatiti cu cardul de fidelitate.

     Celebrul lant de magazine Marks&Spencer, prezent in Romania sub franciza Marinopoulos, a decis lansarea cardului de fidelitate in Romania, dupa tari ca Elvetia si Grecia, pe data de 26 septembrie, in prezenta jurnalistilor de specialitate. Ceremonia s-a desfasurat intr-un cadru restrans, intim, sugerand apropierea cu care sunt tratati toti clientii Marks&Spencer.
     D-nul Christos Ntsounos, Area Country Manager, a tinut sa sublinieze importanta acestui card de fidelitate si sa explice decizia luata: ”...suntem printre primii datorita cumparatorilor care ne sunt loiali si care dovedesc ca produsele noastre sunt competitive pe piata romaneasca... de aceea, ne-am gandit sa-i recompensam pentru aceasta sustinere nemarginita si sa le demonstram ca ei sunt pe primul loc in ceea ce priveste atentia Marks&Spencer...”
     Dupa aceasta interventie a urmat prezentarea colectiei toamna – iarna, care a incercat ruperea unor bariere combinand stilul rock - casual cu stilul business, si descrierea cardului de fidelitate celor prezenti. Prin obtinerea acestuia cumparatorii vor beneficia de reduceri de 10% din valoarea produselor cumparate si va reprezenta acceptul de a intra in clubul Marks&Spencer, beneficiind de noile oferte sau colectii precum si de o multitudine de surprize si cadouri oferite membrilor Marks&Spencer.
     Lansarea cardului s-a incheiat intr-o atmosfera prieteneasca si a oferit celor prezenti inca o surpriza: au fost invitati sa devina primii membrii ai clubului Marks&Spencer.

     Echipa ce a contribuit la lansarea acestui card de fidelitate este, din partea Clientului: Denisa Paun (Brand Manager), Mihai Duica (Store Manager) si din partea Agentiei Violet Advertising, Madalina Mercare (PR&BTL Coordinator), Mihaela Bazgan - Account Executive si Dascalu Bogdan (BTL Executive).

     Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Shop, Sephora, Marks&Spencer si altii.

Persoana de contact: Madalina Mercare
Adresa de e-mail:
Telefon: +40-21-224.04.71; +40-745.314.387
Fax: +40-21-224.04.73

sursa: Violet Advertising

taguri: Marks & Spencer

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!