Cătălin Botezatu lansează prima colecţie de ochelari de soare

23 octombrie 2011

Cătălin Botezatu lansează prima colecţie de ochelari de soare

După 8 ani de colaborare cu Cătălin Botezatu, considerat cel mai cunoscut creator roman de modă şi cea mai profitabilă vedetă din România în 2010, Sover Optica şi renumitul designer au decis să lanseze prima colecţie de ochelari de soare sub denumirea Catalin Botezatu eyewear.

Evenimentul este programat în seara de sâmbătă, 22 octombrie 2011, orele 20:30, în cadrul festiv prilejuit de cea de-a XVI-a editie a  “Întâlnirii Partenerilor Sover Optica” de la Ambasad`Or Leisure & Events din Otopeni. În premiera pentru sectorul autohton de profil, organizatorul a programat o transmisie live accesibilă prin intermediul “Ambassador Eyewear”, o pagina de Facebook iniţiată de Sover Optica.

Aflându-se în preajma celei de-a 15-a prezentări de modă în calitate de parteneri, Cătălin Botezatu şi Sover Optica propun pieţii româneşti o linie de accesorii cu o puternică personalitate, ochelarii de soare fiind accente esenţiale în cadrul oricărei garderobe moderne. Caracterul colecţiei respectă tendinţele actualului sezon, precum şi cele mai recente outfituri din prezentările Aviator by Catalin Botezatu, aspectul vintage şi look-ul military fiind cel mai bine puse în valoare de cele patru modele pilot. Sunt de asemenea disponibile şi două modele pentru femei ce se pot asorta unui look fashion, a căror siluetă oversize aminteşte de mijlocul anilor `60 şi de celebra Jackie O. Din colecţie face parte şi o montura unisex din acetat, o replică a binecunoscutului Wayfarer, un model icon pe care designerul a dorit să-l verniseze în trei variante cromatice: negru, roşu si alb. Toate cele şapte modele sunt echipate cu lentile polarizate.

Cu privire la noua linie de ochelari, designerul a declarat că "toate modelele sunt astfel concepute încât, văzându-le, ne dorim să le purtăm", după care a completat: “Cătălin Botezatu nu mai este doar un brand. El continuă să evolueze şi a devenit un stil de viaţă. Am încercat să completez portofoliul actual prin oferirea a tot ceea ce bărbatul sau femeia ar putea avea nevoie: de la o vestimentaţie rafinată, o rochie de cocktail sau un look casual. Pe lânga liniile de underwear şi outwear sau cele de parfumuri şi încălţăminte, Cătălin Botezatu s-a extins şi în segmentul prêt-à-porter, printr-o suită de accesorii de marochinerie lansate în primavara acestui an. Ochelarii de soare sunt un pas înainte în evoluţia naturală a brandului şi sunt deosebit de mândru de această nouă colecţie realizată în parteneriat cu Sover Optica."

În virtutea parteneriatului, colecţia va fi distribuită în România prin intermediul Sover Optica. Dna Doina Badiu, directorul general al companiei, a subliniat că “suntem bucuroşi pentru lansarea Cătălin Botezatu eyewear deoarece vedem concretizat un pas esenţial al acestui proiect, sperând astfel să primim un răspuns favorabil din partea pieţei. Fiind un perfecţionist, Cătălin s-a implicat personal în realizarea prototipurilor, ceea ce ne oferă certitudinea că vom reuşi să obţinem vânzări pe măsura notorietăţii sale.”

Marca Botezatu se află la a doua extensie de linie din 2011, pentru după lansarea în domeniul marochineriei prin intermediul accesoriilor din piele ale colecţiei Aviator. Acum, atenţia sa este îndreptată asupra celui mai îndrăgit dintre toate accesoriile vestimentare, ţinutele publice găsindu-l mereu însoţit de ochelari.

Prima colecţie Cătălin Botezatu eyewear va fi disponibilă pe piaţa românească începând din luna ianuarie 2012. Ea cuprinde 7 modele ce acoperă 18 variante cromatice, fiind adresate deopotrivă publicului feminin şi masculin. Pentru realizarea acestei linii de ochelari, Sover Optica a recurs la experienţa unui fabricant din nordul Italiei, ţară ce dispune de o puternică tradiţie în industria mondială a ochelarilor.
 

taguri: sover, ochelari de soare, catalin botezatu

Salvează la favoriteComenteazăTrimite pe Yahoo Messenger

Comentarii

Fii prima care îşi spune părerea despre acest subiect!